perjantai 14. elokuuta 2015

Loma tuli ja loma meni

Loma meni nopiaa, mutta toisaalta oli kiva palata kouluunkin. Aluksi väsytti kauheasti koulunpenkillä istuminen, ahdisti...teki mieli vain paeta...nukahtaa...syödä... kaikkea. Mutta nyt on tottunut siihen, että arki alkaa jälleen. Ja nyt on viikonloppu! Saa nähdä millä mielin vielä ensi viikolla on koulusta ;) 

Mitä tein kesällä? 

Kesällä minä..

○ Olin kavereita
○ Söin mansikoita
○ Valvoin myöhään
○ Nukuin pitkään
○ Sain kissanpennun
○ Sain uusia ystäviä
○ Otin valokuvia
○ Perustin blogin kaverini kanssa
○ Ostin vaatteita
○ Söin paljon ulkona
○ Kävin yöajeluilla
○ Juhlin yön

... kulutinko loman vain näihin? Eikai tuossa voi olla kaksi kuukautta? Nukuin vissiin liikaa, kun aikaa ei jäänyt muille asioille (?) Eeeiii... uni on tärkeää. Kyllä minä uinkin kerran, tasan kerran. Kävin ulkosaunassa ainakin kahdesti. 

Joka tapauksessa, loma on ohi, arki alkaa. Koulupäivät ovat onneksi olleet lyhyitä. On käyty tärkeitä asioita, mutta onneksi ei liikaa heti aluksi. Maanantaina on englantia ja äidinkieltä...

Mutta laitanpa lopuksi kuviakin tänne, olin eilen pääasiassa Lauraa, kun saatoin hänet kaupunkiin,kävin pyöräilemässä ja valokuvaamassa. Illalla menin sitten Paulin kanssa Keminmaahan yöksi :) 













Paljon vihreätä! 

Mutta eipäs minulla muuta, öitä! :)

~Eveliina~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti