perjantai 24. heinäkuuta 2015

Laiskan elämää.

Noniin, onkin minun vuoro kirjoitella jälleen. Mitäs tässä on tänään tehtykään... Olen ollut koko päivän oikeastaan poikaystävääni, Paulia. Kävimmä pohjolankadulla, mun mummon ja papan luona. Siellä oli mun sukulaisia käymässä, oleskelimme siellä jonkin aikaa ja menimme sitten ajelemaan Paulin kanssa. Sukulaiset menivät rantaan oluelle, joten menimme Rantamakasiiniin seuraksi Paulin kanssa. Koko päivä oikeastaan vain ajeltiin, eikai sitä nyt uskalla kävellä saatika pyöräillä mihinkään! Tämmöistä se laiskan elämä onkin. Illemmalla kävin pohjolankadulla äidin kanssa pihasaunassa, sitten Paulin kanssa jatalla syömässä, Syväkankaalla ajelemassa ja siitä menimme Takajärvelle. Ajelimme suunnistuspolkuja, kävimme kirjoittamassa nimet Kuntokirjaan.





Mulla ei sattunut kameraa mukaan, joten jouduin ottamaan puhelimella kuvat :P
Kävimme ajelemassa myös Pajusaaressa, muistojen teitä. Minulla ja Paulilla tulee kaikki vanhat muistot siellä mieleen. Sitten Pauli vei minut kotia.


Nämä kaksi kuvaa ovat siis Pajusaaresta, kotini läheltä


Seuraaviin postauksiin tulee kyllä paljon parempia kuvia, nämä olivat nyt tämmösiä huonolaatuisia.

Eipä mulla nyt muuta, heissan! :)

~Eveliina~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti