lauantai 18. heinäkuuta 2015

Suomen Tivoli ja auringonpaistetta

Nyt onkin minun, Eveliinan vuoro kirjoittaa postaus. Edellisenhän teimme Lauran kanssa yhdessä, mutta minulla on nyt tässä joutoaikaa kirjoittaa. No eilenhän olimme kaupungissa (jälleen). Olin siis Lauralla torstain ja perjantain välisen yön, nousin ylös siinä vähän ennen yhtä ja käppäilin kotia kohti syömään ja vaihtamaan vaatteet. Jätin kamerani Lauran haltuun siksi aikaa, jotta hän saisi ottaa lisää kuvia, jos jaksaa. Sillä välin kotona, leikkasin äidiltä hiukset, siis tasoitin vain ja autoin pihatöissä. Revin kukkapenkeistä ruohot ja leikkasimme yhden pensaan maan tasalle pihaa rumentamasta. Ja sitten tietenkin menin takaisin kaupunkiin Lauralle. 

Siinä sitten kävimme Täikön torilla, siellä soitti muutama bändi ja siinä samassa Elina ja Suvi tulivat vastaan, juttelimme siinä jonkin aikaa ja kävimme myös moikkaamassa Juliaa, joka oli myös siinä torilla. Siinähän meni sitten jonkin aikaa, mutta nälkä iski! Haimme Lauran kanssa meiltä rahaa ja kävimme Hesellä tankkaamassa. Sittenhän päätimme käydä Suomen Tivolissa, joka oli tullut juuri Kemiin. Minähän en tietenkään käynyt missään laitteissa, tulee huono olo pelkästään niiden laitteiden katsomisesta. Olen tainnut tulla vanhaksi... Mutta kyllä Laura, Sara ja Paula kävivät Mega Flipissä ja Painekattilassa, toiselta nimeltään Ufossa. Laura raukalla tuli Painekattilasta vähän huono olo, joten istuimme nurmikolla jonkin aikaa, ennenkuin lähdimme pyöräilemään. Laura meni kotia ja minä myös. Siinä se päivä oikeastaan menikin, aika nopeasti kylläkin. Otin muutaman kuvan Mega Flipistä.








Kunto kasvaa näin pyöräillessä! Koko kesä on pyöräilty joka paikkaan



Anteeksi ihmiset, mutta oli ihan pakko! 




Minä olen niin oudon näköinen ettei mitään järkeä. Mutta antaapi olla, olenpahan ainakin oma soma outo itseni ;D


Kenkulitkin pääsivät tänne



~Eveliina~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti