tiistai 21. heinäkuuta 2015

Suomen Tivoli 2015





Heips! Sunnuntaina 19.7.2015 oltiin kamujen kaa Suomen Tivolissa. Siellä oli lyhyesti sanottuna hurjan hauskaa. Luulin että olisin jo sinne ihan liian vanha, mutta toisin kävi. Kuten kuvista näkyy mä vaan hymyilen koko ajan. Siitä on kolme vuotta ko oon viimeksi käyny Tivolissa.. mut yhtä hauskaa sielä oli ko aina ennenki.
   Tälläkin kertaa mun kuvaajana toimi Eveliina. Kiitokset hälle, että hän jakso juosta mun perässä laitteesta toiseen. Ja kiitos mun poikaystävä Aleksille joka osti mulle synttäri lahjaksi ton rannekkeen ja jakso kans juosta mun kaa laitteesta laitteeseen. Kiitokset myös Paulalle ja Saralle jokka juoksi kirjaimellisesti mun kaa laitteesta laitteeseen. Ja tossa ko sanoin Aleksista ja Eveliinasta että he juoksivat laitteesta laitteeseen minun kanssa niin he jäivät odottamaan siihen laitteen viereen kun he eivät halunneet tulla niihin laitteisiin.
    Seuraavana teidän iloksenne on pitkä litannia kuvia.. Nauttikaa :) Loppuun laitan viellä linkin vlogiini uusimpaan videoon niin näette siellä videon kanssa meidän päivästämme :)




Sombrerossa en käynyt kuin kerran, mutta jos olisin käynyt useammin niin olisi tullut paha olo vain.








Vuoristoradassa kävin useaan otteeseen jonka takia siitä on näin paljon kuvia :D



Myös törmäilyautot olivat meillä suuressa suosiossa ..



High Energyssä emme käyneet kuin kerran, koska se kävi kipeää jalkoihin kun se kieppui ja pyöri..



Kummitusjunassakin kävimme niin monta kertaa että en edes pysynyt laskuissa mukana :D

Spider eli tivolin uusin laite. Se tuntui tosi paljon mahanpohjassa ja oli kivan tuntuinenki.. muutenkin ihan mukava laite :) siinäki käytiin useammin kuin kerran.

Tivoli alue oli myös täynnä tälläisia pieniä kojuja, mutta emme ostaneet niistä mitään koska ei ollu rahaa :(



Käytiin maailman pyörässä Eveliinan kanssa vain yhden kerran, mutta sekin oli riittävästi, tässä alla viellä kuvia maailman pyörästä katsottuna :)







Tässä on viellä mega flip maailman pyörästä katsottuna ja siinäkin käytiin niin monta kertaa, että en edes muista :D
Kiitos Kaikille mahtavasta Tivoli päivästä. Kiitos ystäville jokka olitta siellä, Ihanimmalle hellulle joka osti mulle rannekkeen. Mutta Ennen kaikkea Kiitos Suomen Tivolin väelle jokka jaksatte kiertää ympäri suomea hauskuuttamassa ihmisiä näillä laitteilla.. kiitos siitä, että jaksatte aina kasata ja purkaa laitteet uudestaan ja uudestaan. Kiitos Todella Paljon! :)

Tässä viellä viedoo jonka teimme Eveliinan kanssa :)
Suomen Tivoli 2015

~Laura~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti